By: wanie naz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Saturday, 13-Oct-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Salam Idulfitri....Maaf Zahir Batin



Tuesday, 9-Oct-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Persiapan Syawal

Salam untuk pengunjung semua...
hari ni masuk hari ke-27 kita berpuasa.Tinggal 3 hari je lagi kita semua akan menyambut hari kemenangan kita selama sebulan berpuasa.

Smalam mc...tak larat la nak datang keje...sakit2 habis badan nih!...biasala tgh sibuk buat persiapan raya..(padahal taderla meriah sgt pon akekke).
weekend lepas lagi kitorang dh start kemas umah mana yg patut...aalaaa nak kata meriah sgt taderla jugak coz raya pertama ade kat umah mentua...saje je ubah kedudukan perabut.Biar nampak lain sket...itupon dah cukup...yang paling nampak barunya ialah langsir...hehehhe ape lagi hari Sabtu tu kira hari untuk gantung langsirlah!....dengan Aiman skali nyibukk nak tolong...ape yg kita buat, dia pon nak buat gak...orang angkat sofa...dia pon nak angkat... saborr jeela...last2 keje yg leh siap cepat, dah jadi lambat....tapi takpeela seronokkk sebenarnya tgk gelagat diaa!

untuk kue raya...i tak buat biskut raya...just buat kue siput ngn cornflakes madu jee...hehehe itula resepi yg senang dibuat yang tak perlu guna oven akekeke maklumla kat umah blom ade oven...yg ada cuma bread oven jee....masak sosej bleh la..heheh...tapi sorryla kawan2 tak sempat nak take pics la.....nanti tguu pics untuk raya jelaa ek!...Oklah..ape2 pon sekadar nak berkongsi cerita ngn semua jee... selamat berbuka puasa (bila dah masuk waktu la yeee..)


Tuesday, 11-Sep-2007 07:20 Email | Share | | Bookmark
Ramadhan bakal menjelma....



ntah esok atau lusa kita akan berpuasa Ramadhan...bila diingat balik kejap je kan setahun....rasa mcm baru jee raya skng dah nak menjelang Ramadhan balik....tapi tahun ni rasa macam besst plak nak berpuasa...mungkin bila usia dah meningkat tua nih, semakin dapat merasai nikmat di bulan Ramadhan...alhamdulillah....semoga akan terus dibukakan pintu kenikmatan dan rahmat dari -NYA...aminn.My hubby pon dah start cuba berpuasa...maklumla sejak bertukar kerja. ni la kali pertama dia berpuasa kat tempat kerja baru nih!bukannya ape....kerja dia skng nih agak meletihkan jugak, even bulan tak poser pon dia penat memanjang balik keje..ni kan pula bulan puasa..tu yg dia dok cuba2 puasa..alhamdulillah...dah dua hari dia berpuasa...hehhe agak meletihkan jugakla katanya... takpe....kalo kita boleh menahan keletihan itu besar nikmatnya (bagi org yang berpuasa)....

So, sempena Bulan Ramadhan yang bakal menjelang nanti, saya ingin mengucapkan SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA kepada semua...dan juga saya ingin mohon maaf seandainya ada salah silap sepanjang berceloteh dalam fp ni hehe ...semoga kita semua akan diberi lebih kenikmatan dan rahmat dari-NYA.....


Friday, 31-Aug-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-50



Monday, 20-Aug-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
3rd Anniversary



[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net